fredag 16 januari 2015

Jamen självklart!

Anfallet gick ju över. Eller nej kanske inte riktigt förresten, jag bakade bullar igår. Slurp, sa det, så var bullhögen halverad. Inte av mig, utan av de andra i hushållet...

Men annars är det segt. Fick nog och bokade en tid hos kiropraktorn. Ryggen samarbetar ju verkligen inte alls med mig just nu och har inte gjort på hela hösten känns det som.
Har känts mest i höfterna och bäckenet och mycket riktigt - där var det låst. Så låst att hon inte lyckades lirka/bända/knäcka upp det. Men det känns i alla fall som om det är på god väg, för efter besöket känns det en smula bättre och rörligare. Nu strikt vila från löpning och cykling, bu hu!
Så jag gör lite rehabövningar och försöker få mig själv att gå promenader - åh det som är så trååååkigt.
Som sagt, lite mindre ont i ryggen, och vad händer då? Jo, jag vaknar med huvudvärk. Det är säkert en reaktion på behandlingen, men så fruktansvärt humörnedsättande. Alltid gör det ont nånstans.

Nu blir det promenad, innan det blir mörkt alldeles.

Inga kommentarer: