fredag 6 oktober 2017

Tragglar på

Tredje besöket på gymmet i förgår och nu är inte känslan riktigt likadan. Känner mig inte överkörd längre, utan mer att kroppen lite vant sig vid vad jag håller på med.

I övrigt tragglar jag på. Har fått ett nytt projekt på jobbet, men kommer snart ha lite uppehåll där och gå tillbaka till mitt gamla som nu är i slutfasen med rättningar och sånt. Det blir säkert skoj (eller hur...) men det ska bli skönt att få ta det här jäkla projektet i hamn.

Annars då? Tja, vi fick ju byta torktumlare i somras för att katten kissat i den gamla. Dagen innan firandet av Skruttafisans konfa, gick diskmaskinen sönder.
Idag kommer jag hem och hör Silverräven frusta till och svära ute i köket. Då har kökskranen gått av och han fick en rejäl dusch i ansiktet samtidigt som han fick halva kranen i handen. Alltså, den synen! Hysteriskt roligt.  Inte lika skoj att kranen gick sönder, den var bara 6 år gammal. Vi hittade en reservdelslista på nätet och har vi tur går det att bara byta en reservdel för en hundring. Under tiden sköljer vi grönsakerna under kranen i tvättstugan.

Inga kommentarer: