måndag 25 november 2019

Jamen hallåja!

Slutet november redan.
Det var fasen vad det är långt mellan gångerna nu. Det är inte meningen. Saknar ju att skriva här.

Annars då? Läget?

Jag cyklar. Satanigatanjäklariattvadjagcyklar!
När jag började lite försiktigt i somras kunde jag knappt sitta på sadeln. Det gjorde ont
i ryggen och rumpan och en hel del i själen faktiskt. Små korta turer i början. Jobbigt för knät att hoppa av och på. Kunde inte trycka på uppför så då var jag tvungen att hoppa av och gå, vilket då knät ogillade.
Men trägen vinner.
Varje runda är en seger. Även om det är jobbigt (jag är i rätt kass form) så är det underbart att kunna cykla i skogen igen.

I övrigt då? Tja, jobbar som vanligt. Renoverar inte så mycket just ju, där ligger vi lite i startgroparna fortfarande. Lätt osugen.
Det springer inte ifrån oss.

Inga kommentarer: