torsdag 5 mars 2020

Än for hon dit, å än for hon dit...

Ja fasen vad det far åt olika håll just nu. Vi har ett tag dribblat runt lite för många bollar. På jobbet är det värst. En nyckelperson i mitt projekt smackade in i väggen för några veckor sen, vilket inte var förvånande alls, men som lämnade oss kvar i en jäkla bergochdalbana. Jag klarar mig hyfsat bra i förhållande till andra kollegor men shit vad mycket stök det blivit. Ingen skugga över den sjukskrivne, hans situation var ingen barnlek. Men det märks verkligen att han inte håller ihop grejerna längre. De som drar det tyngdta lasset nu, frågan är hur länge de håller?
Jag var hemma tre dagar för snorfest och jisses när jag kom tillbaka. Lite desorienterad och ynklig skulle jag komma igång och ifatt... usch.

Hemma då? Jomen de har grävt klart i trädgården vid sommarstugan. Det blev väldigt bra. Just nu bara lerig jord men jag ser mig själv plantera lite häck och blommor senare i vår.

Inga kommentarer: