tisdag 9 juni 2020

Ledig dag med fint väder

Ledig idag istället för min vanliga onsdag, pga möten. 
Det är äntligen fint väder igen efter ett tag med lite busigt, som på bilden. 
Jag borde lapat lite sol, men shit vad seg jag är idag. 
Om en timme ska jag och Skruttafisan åka till Svängsta för att träna mountainbikeorientering, det ska bli skoj (och jobbigt).  Kul att de anordnar och väldigt kul att de bjuder in andra klubbar så vi kan vara med. 
Imorgon slutar ett barn skolan, det andra på torsdag och på fredag firar vi kusin A som tar studenten. Däremellan ska vi klämma in lite träningar, paketinköp och en massa jobb. Ja, en tjänsteresa för Silverräven med givetvis. Aja, det går nog ihop sig tror jag.

Men ledig dag hörrni, vilket genidrag! Nu ska jag masa mig upp ur soffan på altanen och förbereda cyklarna för kvällen.

Inga kommentarer: