söndag 18 oktober 2009

Söndagsångest i drivor

Om jag hade ångest då, är det ingenting mot idag. Ingenting. Imorgon börjar allvaret igen. Sen den första september har jag varit ledig från jobbet, men nu har vi fått in uppdrag igen och det är alltså dags att börja jobba igen. Jag har haft en lyxig höst, vilken ynnest det har varit. Men ångesten nu... Nytt uppdrag i morgon, hos ny kund. Isch.
Det kommer nog att bli bra, det vet jag ju. På onsdag känns det som om jag aldrig varit ledig, då är jag inne i rutinerna igen. Men det är en klen tröst idag.

(Choklad borde väl kunna bota lite söndagsångest eller?)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Choklad kan få mig att le hoppas det hjälper mot ångest med.Kram Milla

Agneta sa...

Choklad är bra! Ju mer choklad desto bättre! Jag lovar!

♥ Carina ♥ sa...

Det är ju känt att chokladen(mörk) har många bra egenskaper. Den innehåller ju en massa antioxidanter bla, så ät på bara med gott samvete:)
Kram

Unknown sa...

Riktig choklad är hur nyttigt som helst!

Nipe sa...

Alla: JApp, choklad dämpade mig en aning. Bästa medicinen ever! :-)