onsdag 2 juni 2010

Många bockar på listan

Jag är en listmänniska. Det finns inget mer tillfredsställande än att kunna bocka av saker på listan. Öh, jo, några mer tillfredsställande saker kan jag nog komma på, men ja, ni fattar va?
Idag har varit en sån där dag då det blivit många bockar på listan. Mest jobbrelaterade förvisso, men det var saker som jag skulle gjort länge, länge. Sen har jag också gjort en sån där lite jobbig sak, nåt jag gruvat mig för ett tag, en sån där sak som kräver en bra deodorant. Pust.
Men dagens bästa sak var nog ändå att jag äntligen sprang min första Öppen-bana på orienteringen. Det har stått på min lista länge, att springa en egen bana när barnen springer sina banor i Ungdomscupen. Det var varmt, det var svettigt, det var skitjobbigt. Men jag kom på silverplats!
Hrm, vi var ju visst bara två i klassen, men va f-n...
Ja, det är mycket orientering på den här bloggen nu...

6 kommentarer:

Evelina sa...

Vem bryr sig hur många ni var GRATTIS!

♥ Carina ♥ sa...

Men grattis!!
Det där finstilta ser jag inte som du vet om du läst min blogg idag *fniss*

LindaLottaPusing sa...

och när det slutliga resultatet kom fanns det en kille till på listan, så du var 2:a av 3. BRAVO BRAVO!

Charmkatti sa...

Åhh, jag älskar listor!
Finns inget mer tillfredställande än att få sätta en bock ;-)

Lusamusa sa...

Bra gjort! Orientering och listor med ångestfyllda attgörasaker är båda skitjobbiga. Och ett silver är alltid ett silver!

Nipe sa...

Evelina: Nä, man får ju tolka det på bästa sätt ;)
Carina: Fram för fler läsare som du, fniss!
Pusing: Alltså, jag är så bäst ;-)
Katti: JA, det är ju nästan bättre än 6. Ja, nästan :)
Sara: Ja, silver är ju inte kattskit, fniss...