måndag 16 augusti 2010

Vilseledande reklam

Nej, jag är inte så där hurtig jämt, det får ni inte tro. Det är lite allt eller inget i min träningsfrekvens.
Idag skulle jag ut och jogga var det tänkt, om jag nu ska ha nån kontinuitet i träningen. Förbaskat seg, lat, slö, oinspirerad är jag idag. När man hellre spelar MS Röj på datorn, än plockar blåbär/joggar/cyklar, då är det illa.
Träningsoviljan står dessutom i direkt förbindelse med sötsuget. Ohämmat mofflande och orörda joggingskor, det skapar ingen superwoman av denna slöfis. Illa, illa.
Argh, jag behöver en närpolis!

(Men nu är ju frysen avfrostad, tvätten intagen, maten urtagen ur ugnen och barnen med make på vift. Nu är det ju faktiskt inte heller mörkt än. Nu har jag ju chansen, eller hur?)

Hm, det var länge sen jag spelade Kung på datorn...

2 kommentarer:

Evelina sa...

Blev det någon runda? :)

Nipe sa...

Ja, fast bara 25 minuter, fick ont i underbenen :-(