måndag 20 februari 2012

Nipe och bihålorna

Det är segt. Nu får er fantasi göra resten.

5 kommentarer:

Mångmamma sa...

Blä! Krya på sig!

Anne Sandberg sa...

Krya på dej Nina !!
Kram Anne

Tove Kungsholmen sa...

Skönt att man hajar en gåta för en gångs skull. Krya!

Tänker fortfarande på dig ibland när jag använder min micro. (Gången du via bloggen hjälpte mig med både den och nån annan maskin)

Fisken sa...

Usch! Se till att bli frisk nu!
Romme rekommenderas! Ett bra alternativ till Sälen om man inte vill sitta så länge i bilen.
Ungarna älskar det! Bra backar i alla svårighetsgrader och helt ok raststugor och restauranger. Längdspåren kan jag inte uttala mig om dock.

Nipe sa...

Tack alla!
Tove: trevligt att man kan göra intryck, fniss :)
Fisken: Vi brukar häcka i Idre, men det är ju ganska långt dit, så ett närmare alternativ för exv kortveckor är ju alltid bra, tack för recensionen :)