fredag 9 mars 2012

Mellanläge

Skruttafis och Pillerill, de är sådär på gränsen. Inte friska, men inte särskilt hängiga heller. Huvudvärk och lite feber. Inte skol- och dagispigga men pigga nog att gå varandra och mig på nerverna.

TV:n funkar knappt, den hackar så man blir tokig. Ny digitalbox är på väg, men jag vill ju titta på skidskyttet!

Vi har äntligen fått hit golvläggaren som ska lägga golvet i den nya hallen och tvättstugan. Det är på gång, men inte klart. Hallmöblerna står i andra hallen, köket och vardagsrummet. Behöver städa, men även om jag gör det blir det inte fint.

Känner att tillvaron är i mellanläge just nu, även på andra saker som jag inte kan dryfta här än.

Åh, frustrationen.
Åh, chokladbegäret!

3 kommentarer:

4U2 sa...

Irriterande, det kan det vara när inte ens TV:n fungerar som den skall så jag förstår dig. Ungefär som min dator ...

Bloggande 4barnsmamma sa...

Utan tv dööööör jag!!
Trevlig helg!
Kram.

Nipe sa...

4U2: Å den funkar fortfarande inte...
Om 4barnslivet: Vi kollar inte jättemkt på TV, utom när vi är sjuka och ligger i soffan. Men just nu är det ju nkt jag vill se! Tur att vi inte vara hemma under finalen i Mellon...