torsdag 6 mars 2014

Våren, våren!

Alltså vilka härliga dagar det är nu! Nu när dimman som omslutit oss hela vintern har lättat.
Har min arbetsplats mitt i en fin stadspark, till råga på allt, så gissa hur fint där kommer bli lite längre fram i vår.
Så bortskämd jag har varit senaste åren - ganska ofta har jag haft havsutsikt och nu då parkutsikt. Helt av en slump alltihop. Ibland är det bra att vara konsult, man får flytta runt mycket.

Men tillbaka till våren. Fick idag lite förhandsinfo om en kul resa i maj. Inte helt i hamn än, det måste till lite barnvakt först. Men bara tanken på att det kanske kan bli en kul resa, räcker för att jag ska vara alldeles pirrig och glad i hela kroppen!

I morgon stundar det orienteringstävling igen - det är härligt att säsongen börjat igen. Synd bara att jag är sliten i benen efter kombinationen orientering förra helgen, cykling och för lite sömn. Nåväl, det ska nog gå det med.

Inga kommentarer: