torsdag 6 maj 2010

And the winner is...


...LindaLottaPusing, som först gissade rätt på Skruttafis lilla "gåta".

Hon är min alldeles egna underbara storasyrra.
Hon är smart den kvinnan. Det har hon alltid varit. För ett litet tag sen var hon till och med så smart att hon fick vara med i radio och ge råd till de som skulle skriva högskoleprovet.
Matlagningen, som jag redan nämnt, är i en klass för sig. Jag har aldrig smakat nåt som hon lagat som inte varit gott.

Men det gör inget att hon både är smartare och mer matlagningskunnig än lilla jag, för jag vinner nästan alltid i Singstar.

2 kommentarer:

Anne Sandberg sa...

Ja alla ska vara bra på nåt ;) hoppas att allt är till belåtenhet !!

LindaLottaPusing sa...

och inte nog med att du NÄSTAN alltid vinner i singstar du är överlägsen på struktur o städfronten (och för att inte tala om puzzel). Puss på dig, jag älskar dig oxå