söndag 2 januari 2011

Saker jag borde ha lovat...

Lovar jag mig själv nånting, så är risken stor att jag gör exakt tvärtom. Eller rättare sagt, det verkar ofrånkomligt att mitt resultat blir inversen av det lovade.
Så här kommer de löften jag borde ha lovat:

1. Gå och lägga mig efter tolv varje kväll, dagen innan en arbetsdag.
2. Ta en kopp kaffe till.
3. Dricka kaffe efter kl 19.
4. Sitta lite mer framför datorn.
5. Tycka det är tråkigt att tanka bilen.
6. Ägna betydligt mindre tid i köket.
7. Våga vägra veckomatsedel.
8. Stöka ner mer i hallen.
9. Gör allt i sista minuten.
och sist men inte minst
10. Strunta i att vattna blommorna.

5 kommentarer:

Evelina sa...

Jag tror minsann du är något på spåren! :)

Unknown sa...

Aha, det är SÅ man gör!

♥ Carina ♥ sa...

*fniss* vilka roliga löften :)

Nipe sa...

Alla: Ja, minsann har jag inte kommit nåt på spåren som Evelina skrev :)

Lusamusa sa...

Jag önskar dig all lycka till :)!