tisdag 26 november 2013

Hej hopp!

Vi drog till Lalandia förra veckan. Tog ledigt torsdag-fredag och kom tillbaka sent i söndags kväll.
En härlig minivariant av solsemester med vännerna A&G.

Det har varit flera småresor i den Nipeska familjen denna hösten. Helt rätt prioriterat. Inser nu att november kom och gick utan det sedvanliga brytet. Det där brytet när jag hatar november, hatar mörkret och bara surar i soffan.
Små avbrott varannan vecka för nåt roligt har hållt uppe humöret. Jag ser fram emot julen detta året, bara det!

Lalandia då - småbarnsföräldrarnas högborg typ.
Nej, inte längre måste jag säga. Sen de byggde ut, passar det vem som helst som älskar vattenrutschbanor.
Det gör jag. Det gör jag verkligen.
I november är där inte så mycket folk heller, så köerna lös med sin frånvaro.

Fyra dagars bad i klorerat vatten. Nu är jag så ren så jag knappt behöver bada till jul.

Inga kommentarer: