måndag 7 september 2015

Uteliv


Både lördag och söndag ute i skogen.
I lördags i ösregn. Fullkomligt ösregn.
I söndags lite mer vettigt väder.

Första dagen gick det till och med jäkligt bra också. Kom tvåa i min motionsklass!
Andra dagen lite mer som vanligt, hrmf. Virrade bort en 6 minuter eller så mellan två kontroller. Totalt onödigt kan man tycka.

Men skogen! Det är så jäkla skönt att vara ute i skogen igen, på riktigt. Visst har jag tävlat och tränat i sommar, det har jag ju. Men det har ändå inte varit på riktigt. Jag har hållt igen lite för ryggen.
Nu försöker jag gå för fullt, nästan. Jag vågar använda kroppen och energin för att ta mig fram så fort jag kan. Rent krasst går det kanske inte så mycket fortare, men känslan är helt annorlunda.

Och utomhus - vilken uppfinning! Älskar't!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så härligt för dig att kunna trycka på!

Nipe sa...

Camilla: Ja, mkt härligt!!

Märta sa...

Härlig bild :-) Och låter skönt att det känns bra i kroppen, att den är med på banan.

Nipe sa...

Otroligt skönt. Lite bakslag på träningen idag men ändå..