söndag 3 januari 2010

Tradigt

Börjar jobba imorn efter 1,5 veckas semester, fyyy vad tradigt, eller hur?
Men det blir ju en ganska så go vecka med ledig onsdag.

Fastnade i soffan med datorn i knät och Åter till Cold Mountain på TVn. Har bara sett lite på mitten av den filmen innan och skulle gärna se hela nu. Men den slutar ju vid tolv! Hur smart är det på en skala, att sitta uppe och titta på den? Känner jag mig själv, är det precis vad jag kommer göra. Jag kommer hoppa i säng efter midnatt, vara trött som en gnu i morgon och skitförbannad på mig själv. Japp, så kommer det bli. Att jag aldrig lär mig?

Update: Jamenvisst, här är jag fortfarande. Och den däringa Inman, han var det ju inte värt att sitta uppe för. Skit.

5 kommentarer:

Milla sa...

Varför kan inte filmerna gå på helgen när man kan sova dagen efter? Milla

♥ Carina ♥ sa...

Haha, typiskt!! Det går bra att vara efterklok :)
Kram

Madlar sa...

Det är ruskigt svårt att komma i säng, roligare att läsa bloggar ;)

CharmKatti sa...

Det är konstigt det där, hur dålig filmen än är så sitter man ändå uppe och bara måste se slutet. Märkligt är det.
Hoppas du har haft en bra jobbdag! Jag börjar jobba igen nästa måndag, då har jag haft 3 veckor ledigt:-)
Kram!

Nipe sa...

Milla: Exakt!
Carina: :-)
Madlar: Myyycket roligare :-)
CharmKatti: Tre veckor,,, avis blir jag allt. så avis att jag tog ledigt imorn.