lördag 30 januari 2010

IQ fiskmås

Lånade Fyrvaktaren av Camilla Läckberg igår. Skulle bara läsa lite innan jag somnade tänkte jag. 04.18 var boken slut... Smart Nipe.

På måndag börjar jag nytt uppdrag på jobbet. Inget långt uppdrag, men nära. I samma håla som där vi bor och det mina vänner hör sannerligen inte till vanligheterna. Det är ungefär lika vanligt förekommande som Halleys komet.
Är det nån som kan knepet för hur man får en komet att stanna? Jag orkar inte räkna ut det själv, har sovit för lite.

Update: Sa jag att jag är förkyld också? Sova i soffan låter som en bra plan.

6 kommentarer:

Hemliga damen sa...

Du är helt klart förbi den värsta småbarnstiden, annars skulle du aldrig palla att hålla dig vaken så länge. Grattis!

Agneta sa...

Det är nackdelen med en bra bok, man kan inte lägga den ifrån sig!

♥ Carina ♥ sa...

Jag vet inte om den var ovanligt tunn men den gick fort för mig att läsa också, hihi.
Kram

milla sa...

Bra böcker måste man ju bara läsa klart. Kometer däremot vet jag inte om de går att stoppa...

Anne Sandberg sa...

Grät du lika mycket som mig i slutet ? fy fan alltså ja kunde inte somna den natten ÅNGEST

Nipe sa...

Hemliga damen: Tack, tack, ja det känns nog faktiskt så. Dessutom går barnen upp själv apå morgonen och tittar på TV.
Agneta: exakt!
carina: LÄttläst?
Milla: Ja, det är ju som att avbryta en film mitt i...
Anne: Jag var förvarnad om slutet,sen tillät jag mig inte att fundera på det, men fy fasen vilket hemskt slut...