måndag 13 september 2010

Stöd till ungdom


Ja, eller till 38åring.
Tack för hejaropen, hörrni! Jag behövde dem alldeles väldigt idag. Kommer behöva fler framåt, that's for sure.
Två tuffa mål är uppsatta just nu, som ska uppfyllas både i närtid och under det närmaste året. Kommer formulera dem i ord senare, de måste växa fast i huvudet först. Jag har ropat hej strax innan jag kommit över bäcken förr, så denna gången tar jag det säkra före det osäkra och låter mig själv vara lite hemlig.

Men nu kör vi full fart framåt! Yiiihaaa!

6 kommentarer:

Anne Sandberg sa...

Ja hejar iaf !!
skulle du med den 25 sep ?
ha en bra dag // Anne

Mångmamma sa...

hemlisar är kul!
(heja,heja,heja)

LindaLottaPusing sa...

heja heja! Fast så hemskt som rutchbanorna i Sunne kan det väl ändå inte vara, då får du aldrig med mig.

Nipe sa...

Anne: Tyvärr, jag är på bröllop då!
Mångmamma: Ja, jättekul
LindaLottaPusing: Absolut inte så hemskt, utan mer som den på Kaskad :)

Osloskånskan sa...

Hade jag stått överst på en sån bana så hade jag åkt lika mycket på diarrén i brallan. (beklagar)

Nipe sa...

Osloskånskan: HAHAHAHA. Jag har testat en sån en gång ( inte den på bilden) och jag gjorde nog ungefär så, åkte på diarren hela vägen ner.