söndag 8 november 2015

Mest oflyt faktiskt

Just nu gungar inte mycket i takt här. Träningslusten lyser med sin frånvaro. På jobbet är det lite meckigt och där finns inget flyt alls. Jag har tusen idéer jag vill göra, men när det finns tid är motivationen bortblåst. I skogen har jag tappat allt känns det som. Igår klarade jag fan inte ens att hålla mig på benen (tar man vanliga gympaskor och går över mossiga klipphällar så...) utan drog dit och slog mig både fysiskt och psykiskt. Stukad självkänsla, blodutgjutelse och blöt in på bara skinnet. Försöker rodda ihop en tävling men inser att jag inte hinner fixa allt i dagsljus som måste fixas i dagsljus. Hittar inte det jag söker.

Jamen, va fasen! Jag måste komma ur de här hjulspåren och hitta nya.
En handlingsplan. Ett himmelrike för en handlingsplan!
En fet spark i arslet kan kanske funka det med.
Vi börjar med en veckomatsedel, bara det tar bort en stor energitjuv.

Inga kommentarer: