torsdag 26 april 2012

Snart ledigt!

En härlig helg framför oss, bara fredagen som ligger mellan. Ska bli gott med lite långledigt, och framförallt välbehövligt. Inte för att jag ska klaga egentligen, det var ju inte länge sen vi var på semester, men jag kan behöva lite lugn och ro i tanken. Det har varit mycket att hålla i huvudet ett tag nu. Känner att det ska bli skönt att tänka på nåt helt annat några dagar.
I morgon kväll ska jag vara fotbollsmorsa (det du JoSe, det trodde du väl aldrig, va?)
På lördag är det Mulle och sen resten av helgen ska jag rensa i förrådet och garaget hoppas jag.

Ni då? Några bra planer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

På måndag ska vi ha trefligt besök på kvällen, grillning och Valborgsbål, de du ;-)
/Perssons

Nipe sa...

Kära Perssons, jag hoppas att ni får en underbar Valborgä, även om gästerna är lite märkliga ;)))

JoSe sa...

Tja vad svarar jag på det? Fotbollsmorsa kräver inte riktigt samma engagemang och deltagande som att själv vara den som står(ja i den åldern brukar de mest göra det eller titta på blommor och insekter...) på planen.
Meeen visst är jag "importerad"!

Jag å andra sidan som ägnat förfärligt mycket tid till att själv röra mig(ja under 25 år så lärde jag mig hur en slipsten ska dras och vad det går ut på) på plan tycker att det är väldigt skönt att maken tar fotbollsstafettpinnen med sönerna. Ingen fotbollsmorsa här inte, men likväl en HÄST-morsa...

Hrm... anar du något underligt i de här uppläggen vi har du och jag eller? ;)

Stor kram!