söndag 14 december 2008

Positivt överraskad!

Kalas med tjocka släkten idag. God mat som alltid och en rasandes smarrig tårta.

Vår present till födelsedagsbarnet var helt klart en succé!
Gapskratt, svett och tävlingsinstikter kom fram hos alla.
Alla ville testa, från tvååriga Pillerill till sextiofemåriga morfar.

Så här roligt var det länge sen jag hade. Idag har jag skrattat med hjärtat. Det behövdes efter senaste tidens dåliga förkylningshumör.
Tusen tack underbara syrran att du önskade dig ett Wii Fit i 40-års present!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det är jag som ska tacka! Sonen och jag har haft jättekul i veckan, det viktigaste är inte att komma högst på highscoren utan högre än pappa ;-)

Anonym sa...

Jag håller med lillasyster; det var den roligaste present vi nå'nsin gett bort.....