onsdag 31 december 2008

Årets sista dag kunde ha börjat sämre...


Inte nog med att dagen börjat med de bästa av saker:
  • Sovmorgon

  • Goa ungar

  • Nygriljerad juleskinka med massor med senap

  • Elva-kaffet i direkt anslutning till frukost (det är livskvalitet i en liten ask!)

  • Avfrostning av frysen (ja det låter ju inte så upphetsande kanske, men det resulterade i en liten glömd god glass till elvakaffet)

Jag upptäcker dessutom att jag har vunnit ett pris! Jag och min lilla blogg har vunnit pris. Alldeles varm om hjärtat. Tack goa Katinka! Att du fick priset, ja det är ju en självklarhet, med din fina mysiga blogg.

Så hur funkar det här priset nu då?

- Den som mottagit Nice Blog Award ska lägga upp en bild på den
- Länka till den fina person som utdelat priset
- Själv överlämna priset vidare till så många andra fina bloggar man vill och länka till dem
- Meddela dem i deras bloggar att staven är överlämnad och priset är deras

Så det är väl bara att sätta igång då. Jag ger priset till:

  1. Den person som helt ovetandes var en av dem som fick mig att ta steget att börja, nämligen Johanna. Nu har hon tyvärr slutat men bloggen finns kvar och jag hoppas att hon ångrar sig och fortsätter förgylla oss med sina texter.

  2. Lisa med bloggen Onekligen. Jag gillar feelgood-känslan. Att hon är smålänning också gör det ju inte sämre.

  3. Ung tant som har så fina bilder.

  4. Ulrika. Visserligen fullkomligt regnar det priser över den kvinnan, men jag kan inte låta bli. Den är ordinär på ett trevligt sätt. Den tilltalar mig.

Det var det! Nu får ni har en otroligt bra afton, så syns vi nästa år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack - jag känner mig hedrad av utnämningen :-)
Och trots att jag lagt ned min verksamhet kommer jag att fortsätta titta in här i framtiden. Gott nytt år!

Ung tant sa...

WOW! Tack för fint pris! :D

Gott nytt år på dig!