torsdag 14 april 2016

Ingen Super(wo)man idag

Hm, jag skulle aldrig sagt nåt om styrketräningen. Nu jinxade jag allt genom att säga att det lossnat rejält på vissa övningar.
Fick hybris igår och persade rejält i vissa övningar i Cable Cross. Det borde jag inte gjort.
Har förmodligen en gammal skada i musklerna strax under revbenen (längdskideluftfärd i Idre) och den gillade INTE det där persandet.
Nu kommer jag knappt ur stolen. Vissa rörelser är inte att tänka på. Hoppas det är träningsvärk bara så jag inte gjort nåt värre.
Så här sitter ingen Superwoman idag. Bara en helt vanlig klenfia med ont i sidan och med ett abnormt kakbehov. Tur jag inte har kraft att öppna dörren till frysen...

Cykelrundan från i helgen hade jag tänkt att upprepa på lördag (kontrollerna måste ju in igen), men det får nog delegeras.

Inga kommentarer: