fredag 22 april 2016

Ur arkivet

Hittade följande chatt-historik mellan mig och maken. Varken jag eller han kommer ihåg detta, så det var ju kul att jag hade sparat undan det.


Hallå 
 
hoho..? 
Nipe herself...
hoho 
Silverräven...
ÄÄÄr du där 
Nipe herself...
nuuuu så 
Silverräven...
Hur börjar man?
Nästa vecka skulle jag som sagt behöva åka till A-ås.
Den 22/10 har vi avd-dag med resa till Lund (över dagen)
Den 15-16/10 har jag möte i Stenungsund.
Problems? 
Nipe herself...
man börjar med Snääääälllla, sööööta frun, får jag? 
Silverräven...
Eller, vad kostar detta? 
Nipe herself...
den repliken kan funka md wink 
Silverräven...
Hej gulliga frun, Vad kostar detta? 
Nästa vecka skulle jag som sagt behöva åka till A-ås.
Den 22/10 har vi avd-dag med resa till Lund (över dagen)
Den 15-16/10 har jag möte i Stenungsund.
Problems?  
Nipe herself...
nä, tror inte det 
Silverräven...
kostar nada alltså??? 
Nipe herself...
jodå, det var inte det jag svarade på, du får, men prislappen får du senare 
Silverräven...
I efterhand då, elelr? 
Nipe herself...
japp 
Silverräven...
snacka om att köpa grisen i säcken 
Nipe herself...
du har äntligen greppat hela äktenskapsgrejen sett ur en mans perspektiv ;) grattis till den insiktetn 
Silverräven...
Nåja, detta får du inte hålla emot mig, men du är inte så dyr i drift så att det är en issue...
 
Nipe herself...
big mistejk att erkänna det, hahaha 
Silverräven...
Aj fan det skulle jag inte sagt 
Nipe herself...
kvinnans list övergår mannens förstånd eller hur var det nu? 
Silverräven...
hmf 
Nipe herself...
hhe 
Silverräven...
har möte idag till 5 men åker hem efter det. 
Puss 
Nipe herself...
puss 

Inga kommentarer: