onsdag 22 april 2009

Nanna kudden

Av olika anledningar har dagen varit minst sagt fnissig.
Migränen borta. Tisdagen som var rent katastrofal vändes till en helt OK onsdag. Sov alldeles för lite igår natt, så sömnbristen tar sig fnissiga uttryck. Lunchrasten på jobbet bjöd på inte bara fniss utan regelrätta gapflabbsattacker (hm, sa jag sömnbrist?). Beröm från chefen. Goa kollegor.
Megagoa barn. Jag och barnen lekte den där leken med släpet och bilen och återvinningscentralen utan att leka leken bryta ihop och backa miljoner gånger. Kom ihåg att hämta ut ett paket. Lyckades vinna slaget om trädgården, jag vann och löven/riset förlorade.
Kom ut på joggingrundan. Insåg att det inte är ett genidrag att först kissa, sen dricka en kopp te på stående fot och sen jogga. Fnissar åt min klantighet ( hm, det var nåt med sömnbrist jag sa va?).

Dags att nanna kudden nu, i sängen, inte i bokhyllan, det har jag växt ifrån.
Update: Vuxit ifrån Nipe, VUXIT! Gå och lägg dig männska!
Update 2: Eller hur fasen är det nu? Växt eller vuxit? Ah, skit samma, ni fattar va?

3 kommentarer:

segsliten sa...

Jag hoppas att du hittade något bra träd att sätta dig bakom!
Kram ☺

Singelmamman sa...

Definitivt vuxit! Är sjukt allergisk mot växt. En ormbunke är en växt.
Hälsningar från en messersmitt.

Speja sa...

Låter som en glad dag. Och jag är glad för att du inte la dig i bokhyllan, var skulle då alla böckerna ta vägen?
Ha det bra!