tisdag 21 april 2009

Testar från mobilen. Funkar det?

Testar från mobilen. Funkar det?

6 kommentarer:

Lusamusa sa...

Absolut! Väldigt teknikuptodate!

segsliten sa...

Visst!
Kram ☺

Hemliga damen sa...

Haha! Ja det gör det! Hur gör man?

Nipe sa...

Hemliga damen: Man skickar sitt SMS till min mailtoblogger-adress. Lätt omständligt, men dock. Men att få mobilbloggninen med MMS att funka, det verkar vara för omöjligt för operatören att lösa...

CharmKatti sa...

Det funkar inte för mig heller med mms, däremot kan jag maila fårn telefonen, då funkar det klockrent!
Både med och utan bild.

Nipe sa...

Katti: jag lyckas inte maila heller. Problemet är att jag har två abonnemang, ett företags och ett mobilt. Däremellan verkar inte alla kopplingar funka, men operatören vill/kan/orkar liksom inte riktigt med mig och mina frågor. Men en dag ska jag lösa det!