måndag 30 mars 2009

Lite beröm skadar aldrig!

Lite beröm har min blogg fått! Det känns alltid bra!Från Segsliten kom den första, för flera veckor sen. Har bara inte fått tummen ur förrän nu. Skamligt jag vet.
Denna vill jag ge till Hemliga Damen, för att hon utmanade mig i att träna med lite regelbundenhet. Vi har inte lovat varandra att bosätta oss i träningskläderna, utan mer se till att det faktiskt blir av. Min motivation till att träna har stigit med flera tusen procent. Tack för att du fått min ända ur vagnen!
Från Katinka kom den här. Den här vill jag ge till: Umma för sina goa texter och till Frida för att hon har så aptitretande matbilder.

4 kommentarer:

Frida sa...

Åh tack snälla du! You made my day :)

Nipe sa...

Frida: Oops, glömde ju att meddela, sorry!

Umma sa...

Nämen! Åh. Hur kunde jag missa det nyss? Tack som rackars. Om jag för en gångs skull ska ta och skicka den vidare... Hmmm!

Hemliga damen sa...

Oooo så trevligt! Tack ska du ha, det behövde jag...