torsdag 26 november 2009

4 days, plenty to go

Jahapp, fyra dagar har jag nu varit en stark flicka. Det är faktiskt nån form av rekord för denna hösten. Tredje dagen brukar jag falla för nån frestelse.
Men icke nu! Är det julutmaning så är det.

I morse när jag stod i kön till vaccineringen och huttrade, bjöd kvinnan framför på kaffe och pepparkaka. Gulle henne! Vi var några stycken där som hade en trevlig 1,5 timme tillsammans på morgonkvisten.
Tillbaka till den där pepparkakan. Nipe tackade nej, utan att ens tanken på att tacka ja for genom huvudet. Ge mig beröm, snääälla!

9 kommentarer:

Evelina sa...

Bra Nipe... och forstätt i denna anda! You can do it!!

Lusamusa sa...

HEJA BRAVO!

Osloskånskan sa...

Flink jente!!

nillas liv på pinnen sa...

Duktig kicka!

Mångmamma sa...

Imponerande duktig!
Heja!

Anne Sandberg sa...

Herregud vilket goooo det är i dig nu för tiden =) heja heja
Ja smaskar titt som tätt nu i juletider ;)

♥ Carina ♥ sa...

JÄTTE duktig är du :)
Kram

Johanna sa...

Jag är mycket imponerad! Själv överdoserar jag pepparkakor just nu...
Keep up the good work!

Nipe sa...

Tack alla! Era kommentarer sporrar mig massor, bara så ni vet!!!