måndag 2 november 2009

En del straffas med detsamma

Jaha, där fick jag, liksom. Första träningen efter förkylningen. Vad tror ni hände? Jajamen, i morse vakande jag med en otrolig obehagskänsla i bröstkorgen och ont i halsen.
Humöret tog ett skutt rakt neråt, med skruv och dubbel saltomortal ( eller vad det nu heter).
Skit, dubbelskit och till och med trippelskit.

Förra höstens förkylningsmaraton verkar upprepa sig. Jag kan inte beskriva hur uppgiven jag känner mig just nu. Vill krypa ner i soffan, dra täcket över huvudet och inte komma fram förrän till våren igen.
Det där locket för örat är kvar. På onsdag ringer jag vårdcentralen och hoppas på en snabb remiss till Öron/Näsa/Hals.
Polyp kanske? Nån som har en bra gissning?

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ibland önskar man att man va en björn som fick gå i ide.
Kan inte locket bero på förkylningen eller så har du lite vätska bakom trumhinnan?
Kram

Anonym sa...

Träning är livsfarligt*smile*.Kram Milla och krya på dig.

Agneta sa...

Men fyfördenlede vad tråkigt.... Hoppas du blir frisk och kry SNART!!!!

Nonsensakuten sa...

Angående ditt problem: Gordon Ramsey kan i ett utbrott av frustration drämt locket till en pastagryta i örat på dig.."Fuck!"

CharmKatti sa...

det är inte för intet som björnarna går i ide när det blir mörkt och kallt. jag ska bli björn i mitt nästa liv.

Kram och krya på dig!

Nipe sa...

Carina: Vätska har jag, det såg de på VC förra veckan, men det släpper inte...
Milla: Ja, nog verkar det en aning farligt...
Agneta: tack
Nonsensakuten: Ja, med tanke på mina bravader i köket, är det ett högst troligt scenario... :-)
CharmKatti: Japp, björn får det bli!