söndag 8 november 2009

Olika lotter

Maken, Pillerill och Skruttafis klev upp i morse, träffade föräldrargruppen på stationen och hoppade sen på tåget. Efter ungefär en timmes resa hoppade de av och gick till Leklandet. Senare blir det förmodligen en sväng McDonalds och sen tåget hem igen.
Nåt säger mig att de kommer vara trötta men glada ikväll.

Jag hasade mig upp, vadade genom berget av snytpapper bredvid sängen, kokade ett avkok på ingefära, vitlök, kanel och kryddnejlika. Sen satte jag mig i soffan, drack avkoket och tittade på SOS Skottland. Senare blir det nog lite mer dålig TV och värmda rester från igår. Nåt säger mig att jag kommer vara trött och sur ikväll.

Olika faller våra lotter, även på en söndag i november.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Suck, vad trist det kan bli ibland..men skönt att sitta ensam när man ändå inte mår bra, kanske.Krya på dig kram Milla:D

♥ Carina ♥ sa...

Ja, jag tycker synd om dig att inte du kunde följa med. Att du är snorig och ur form, stackare!!(visst var det lite sympati du ville ha?) :)
Kramiz

Nipe sa...

Milla: Ja, väldigt skönt att sitta själv i soffan och bara vara.
Carina: Jo, det var tycksyndom jag ville ha ;-)