torsdag 5 februari 2009

Kroppsvisitering


Jaha, då lyckades lilla jag få den här utmaningen.

Dessa är reglerna och det är CharmKatti som har utmanat mig.
* lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
* länka den du fick utmaningen av
* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Ja, det är ju sannerligen en utmaning... Att lista tre saker jag är nöjd med på min kropp...
Tänk, tänk, tänk.
Nä, jag kommer inte på nåt.

Äh, va f-n, nu ska jag inte vara sån. Det är ett faktum att jag just nu INTE är nöjd med mycket, så här två graviditeter, tusen kilo godis och miljoner fikastunder senare. Men när jag sätter mig under lupp, så visst hittar jag lite som inte är fy skam i alla fall.
1. Området från övre delen av halsen ner mot brösten. Dekolltaget med andra ord.
2. Mina ögon, särskilt färgen.
3. Händerna. Har inga speciella händer alls, men de funkar finfint.
Jaha ja, nu ska vi skicka vidare också.

Ung Tant, Overkligen och Marie. Varsågoda!

9 kommentarer:

CharmKatti sa...

Men på nått sätt är man ju nöjd ändå!
Två ungar har du ju burit i din kropp, visst är den fantastisk!!
Bara en sån sak gör att iaf jag känner mig lite nöjdare.

Nipe sa...

Ja jo, där har du rätt. Är ganska impad över kroppen, att den klarar så mkt. Men hade den behövt bli så stor och sträva så mot golvet för det? :-)

Lusamusa sa...

Ohh, väntar med spänning på bild av området från övre delen av halsen ner mot brösten!

Själv är jag extra nöjd med underarmarna. Lagom fjuniga mot en botten av fräknar och födelsemärken. (Inte för att ngn frågade, men jag tar varje chans...)

Anonym sa...

Jomen nipe hjärnan borde väl vara med på listan. Svårt att fota dock...Hihi

Ung tant sa...

Sådärja. :)

Åsa! sa...

Hej Nipe! Tänkte lägga till din blogg på min blogglista, hoppas det går bra? annars får du hojta till!

Nipe sa...

Åsa!: Självklart får du länka, jag är hedrad!
Lusamusa: nja en bild tror jag inte på...blyg vettu!
Anonym: självklart, men jag ville inte skryta, hahaha.

CharmKatti sa...

Det har väl tyvärr med jordens dragninskraft att göra antar jag.
Allt dras mot marken liksom:-)

Miafia sa...

Din utmaning är antagen. Bättre sent än aldrig ;-)