måndag 23 februari 2009

Trött på mig själv

Konstaterade att det var slut på vanliga blöjor, hade bara Up&Go. Helt värdelösa att ha på natten, om man nu inte gillar att tvätta.
Så jag och sonen tar en sväng ner på byn, dels för att köpa termobyxor, men dels då för att köpa blöjor.
Sagt och gjort, två paket till och med, det går ju åt.
Kommer hem och ska byta på Pillerill. Sliter upp paketet och inser att jag har köpt...
... just det, Up&Go.

Två paket.

När jag åker till Maxi för ett återköp, tror ni jag kan lämna in mig själv också?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan du säkert göra, men frågan är om Maxi vill det, för det lär bli rusning!
Vet inte om de klarar av den anstormningen av människor. =)
Inte i år, nästa år (är ung ett år till)

Ett slott till avklarat, bara x antal kvar =)

segsliten sa...

Hahahaha:)! Det man inte har i huvudet....
Visst är det kul att vara med i mammaklubben! Man får vara glad så länge man inte hittar på något värre.
Kram ☺

Anonym sa...

Åhh nu tycker jag verkligen synd om dig! Sådant är så himla irriterande och man blir verkligen förbannad på sig själv. Vissa dagar är sådana. Men nästa gång gör du nog inte om det...

Hemliga damen sa...

Å - suck, ibland är man sämst när det gäller... men vänta bara, nästa gång chockerar du åt andra hållet och gör något helt oväntat kanonbra...

CharmKatti sa...

Haha!
Har gjort precis samma sak, fast tvärtom typ. Kom hem med helt fel storlek, fick väl hjärnsläpp och trodde att min bebis fortfarande var bebis...

Fast ang up&go så funkar dom klockrent för lillayster på natten, men kan ju bero på vad som finns innanför blöjan;-)

Nipe sa...

CharmKatti: Ja, det beror ju kanske på vilken typ av sprinklersystem barnet är utrustat med, haha, men förmodligen också på faktumet att Pillerill sveper dubbla groggar välling varje kväll...

Popprinsessan sa...

Oj vad irriterande! Och så kan du inte skylla på någon annan heller, attans ;-) Det är ju ungefär som att åka till affären och glömma handla just det man skulle handla.

Tycker också att vanliga blöjor funkar bättre på natten. Men kör up & go på dagen. Fast dagis vill ha vanliga blöjor, så det är en himla massa olika blöjpaket att shoppa för oss.