fredag 27 februari 2009

Nya smakupplevelser

Fredagar på jobbet brukar inte betyda nån högre nivå på skämten direkt.
Inget undantag idag heller.

Lunch bestående av sallad med ost, soltorkade tomater, parmaskinka och annat gott.
En betydande del av det där benämnt som annat gott var nog lök och vitlök.
Ah, vad fräsch man känner sig i munnen sen! Eller kanske inte nej.

Beklagar mig för min kollega som erbjuder en Läkerol.
Åå, vilken skillnad!
Vilken ny smaksensation - att blanda löksmak med Läkerol.

Vi kallar den kort och gott för Lökerol...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, fredagshumor. Sambon kom hem och visade ett läskigt mail han fått med en tjej som var rakad och hade en abborre tatuerad mitt i skrevet.

Nipe sa...

Aborre?! Warum?

Anonym sa...

Ska jag behöva utveckla det där? Alltså, blygdläpparna var fiskmunnen. Nää, vad läskigt det blev. Förlåt!

Nipe sa...

Ylva: jag menade nog mer varför gör man så med sig själv? Och varför just en abborre?
Varför inte en trafikskylt med texten Slippery when wet?
Förlåt själv!