måndag 23 februari 2009

Rulla ut röda mattan!

Nu är det dags för prisutdelning igen minsann. Två priser har jag förärats med och jag är glad, stolt och tacksam till tusen.
Tack snälla Segsliten och Hemliga Damen!

Så ska jag skicka vidare också. Svårt som alltid. Alla ni som finns under "Liten brokig skara bloggar jag läser" i högerkolumnen förtjänar ju pris, men jag har valt ut två i alla fall:

Katinka, får givetvis apan efter sitt sista inlägg. Hennes blogg är så fascinerande. Hur hon får ihop sina texter är för mig en gåta. Underbar läsning.

Knaprig kaka, får det andra priset. En blogg jag slaviskt följer, kan man nog drista sig till att påstå. En blogg jag starkt rekommenderar er att besöka.

Så, det var det hele tror jag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, tack! Vad snll du är och vad glad jag blir! Jättefint pris . Det värmer i vintermörkret ska du veta!

Anonym sa...

Och din blogg förtjänar verkligen det här priset ska du veta! Älskar ju att hälsa på dig!

Nipe sa...

Men Katinka, nu blir jag ju alldeles generad över berömmet. Alldeles rosig om kinderna och lite om örsnibbarna med tror jag! Kram!

Anonym sa...

Den här bloggen tror jag du skulle gilla: http://blogg.bums.nu/

Krams!
CB:t

Anonym sa...

Men tack, snälla snälla du! Det var fina ord!

Hur gör man nu - ska jag skicka vidare priset?