söndag 25 januari 2009

Lite att glädja sig åt...

Höll ju på att glömma...


Har fått lite pris på senaste tiden. Det är skoj. Idag är en dag då jag behöver det alldeles särskilt. Livet känns kasst idag. Humöret är i skosulenivå ungefär.

Att få pris är aldrig fel. Hedrande och bra för självförtroendet. Ett leende spricker fram bara jag tänker på det.

Tack snälla ni som gett mig dessa!

Katinka, Nippertippan och Ylva - er givmildhet letar sig in i mitt hjärta ska ni veta!

Sen är det ju meningen att man ska skicka det vidare. Hrm, nu blev det svårt, det finns så många bra bloggar där ute. Jag ska faktiskt suga på den lite... Dra ut på det här litegranna.
I'll be back!

2 kommentarer:

Nippertippan sa...

Bättre sent än aldrig;)
Suger man på varje ostbåge och låter dem smälta i munnen, räcker påsen längre! ...nu var det dumt av mig, blev sugen på ostbågar... och ingen "godisdag" idag!!!
Ha det gott!!!!

Anonym sa...

Den var du värd ju! Sjuk och allt. Såhär i efterhand naturligtvis...