lördag 11 juli 2009

Det börjar bra

Idag är det dags för det här. Liiiiite att fixa innan dess. Cyklar ska placeras vid festlokalen. Present ska fixas. Barnen ska duschas. Vuxna ska duschas. Barnens kläder och sovsaker ska packas. Barn ska transporteras till barnvakten. Lunch ska lagas och ätas. Helst skulle det fixas lite annat som inte har med bröllopet att göra, utan som har med den stundande semesterresan att göra. Naglas ska målas. Ben ska rakas.
Vi vaknade kl 10. Bröllopet börjar kl 15.
Ni fattar? Jag blir så stressad att jag fastnar här framför datorn istället. Det är bra. Ibland är jag mer än lovligt puckad faktiskt.

En liten detalj till - jag har inte kollat om klänningen passar, om skorna finns kvar i förrådet. Och jag har inte en j-vla aning om vart handväskan har tagit vägen.
Bra Nipe. Mycket bra.

1 kommentar:

JoSe sa...

Tummen upp!