söndag 24 januari 2010

Den där te-incidenten...

Jag svarar på era underbara kommentarer här:
Alltid kul att man kan roa, haha, jag bjuder på den. Fick mig själv ett rejält gapflabb när jag hittade påsen.
Detta är ju inte första gången det händer. De andra gångerna har det varit i kopp med mörk insida, vilket ju kan förklara att jag inte sett det.
Men att jag däremot inte kännt det på smaken, oh my God! Okej att jag inte brukar dricka så starkt te, men ändå?
Denna gången blev jag så förvånad, för jag tyckte nog att teet (vattnet) hade haft smak?
Maken brukar fråga numera om han ska lägga i tepåsen i mitt vatten, eftersom jag ju ändå inte känner nån skillnad.
Ni som säger att jag måste vara en arbetsgivares dröm, helt inne i jobbet och billig u drift. Jag kan inte annat än hålla med, haha! Som Carina skriver, kan man ju dra det hela lite längre och ta kallt vatten med en gång, det gäller ju att vara både klimatsmart, billig i drift och effektiv...

Inga kommentarer: