söndag 18 april 2010

Bästa familjen!

I veckan som gick passade jag på att fylla år. Vi firade det hela igår. En underbar dag på alla sätt och vis med paket, tårta, skogstur med Pillerill, diabildsvisning och givetvis lite Singstar.
Vad tycks dessutom om följande presenter:

3 pussel, DVD med Galenskaparna, CD med folkmusik, ett tårtfat i våningar.

Halsband från Thomas Sabo med barnens namn.

Hjälp med att bygga en trädkoja till barnen i björkdungen.
Helt i Nipes smak alltihop.
Bästa familjen, ever!

15 kommentarer:

Agneta sa...

Grattis i efterskott!
Fina presenter du fick, vad kul! Kul också att se bild på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Hurra och grattis till dig i efterskott!
Kram

Mångmamma sa...

Instämmer i hyllningskören; Grattis i efterskott!!!

Anonym sa...

Vilka fina presenter;) Åh en sån där trädkoja vill jag med ha;) Kram Milla

Evelina sa...

Grattis borde jag kanske kläcka ur mig! :)

mamma sa...

Och tänk så överens vi var allihop om hur otäck maten var, speciellt efterrätten. Vi åt ju alldeles för mycket!

JoSe sa...

Är det den gamle som bygger och "lammköttet" som står med handen i byxfickan...
Hrm...

Osloskånskan sa...

Varmt grattis i efterskott!

Esset sa...

Grattis i efterskott!

Nipe sa...

Alla: Tack för alla gratulationer!
Agneta: Ja, gamla bilden var ju från 2005 och riktigt så änglalik är jag väl inte, haha.
Carina: Hipp hipp!
Mångmamma: :-)
Milla: Ja, jag med! :-) Barnen, i synnerhet Skruttafis blev skitglad!
Evelina: :-)
Mamma: Ja i synnerhet Gino var ju fullständigt oätbart ;-)
JoSe: jajamän, det är lilla lammköttet som tittar på... fast sen igår byggde han hela dagen, så han tog igen det :-)
Osloskånskan: :-)

Charmkatti sa...

Grattis i efterskott och grattis till finfina presenter!!

Nonsensakuten sa...

Grattis i efterskott. Galenskapar- DVD:n är ju klockren.
-Har ni inga banlonpolos?
-Nä
-Är de slut?
-Ja...fruktansvärt slut...

Nipe sa...

Esset och Charmkatti: tack!
Nonsensakuten: Just Cyklar är ju klart bäst! Valda delar kunde man utantill. " Är det nån som vill ha en hjärna? Nästan oanvänd."
"Jag läste en bok. Jag läste en bok, med stora bokstäver i början på meningarna!".

Fisken sa...

Grattis i efterskott på...25-årsdagen? :-)

Nipe sa...

Fisken: Absolut! ;-)