torsdag 31 maj 2012

Hopplans

Det är mycket nu.
Inte bara orientering, även om det är lätt att tro det ibland.
Nejdå, jag jobbar faktiskt också lite mellan rundor i skogen, grillkvällar med skolan, avslutningsfester med jobbet, kettlebellsträning, utvecklingssamtal och allt annat.

I morgon har jag en helt ointecknad fredagskväll tillsammans med bästa kidsen, medan maken är på ratjantajtan. På lördag morgon är det tidig revelj för Distriktsmästerskap. I orientering, givetvis...

Update: Etthundrafemtio svingar med 12kg kettlebell idag, varav hälften med en hand. Hej Träningsvärk, jag hoppas du inte stannar till lördag.

2 kommentarer:

Mångmamma sa...

Jo tack, det känns att vi är på upploppet inför sommarlovet.
Aktiviteterna står som spön i backen!
Jag undrar hur jag tänkte när jag fick den sista högen med småhuliganer så pass tätt?
Det gäller att kunna klona sig emellanåt - alternativt prioritera. Bort!

Nipe sa...

mångmamma: Å jag har bara två småhuliganer, kan tänka mig att ni spelar i en helt annan division!