onsdag 13 mars 2013

Ändrade planer


Till helgen hade jag planerat att åka till Hallandsåsen på orienteringstävling. Nås dock av nyheten att tävlingarna är inställda. På grund av snö?! Tydligen har de ganska mycket snö med skare på och det är ingen höjdare att orientera i. Visserligen har jag kämpat mig runt i skogen på nattcupen i värre förhållanden, men jag kan förstå att de som anordnar en nationell tävling med inslag av elitlöpare inte vill riskera en bunt skadade löpare i början av säsongen.
Vad göra istället då? Ingen fara, det löste sig lite per automatik.
Lördag är det tydligen fotbollscup för dottern. Själv tänkte jag passa på att rasta MTBn samtidigt.
Söndag blir det planeringsdag för Mullesäsongen på förmiddagen. Eftermiddagen får Silverräven och jag slåss om att antingen gå på upptaktsträning med barnen på orienteringen eller stå i fotbollskiosken.
Så, då var den helgen uppbokad igen.

Inga kommentarer: