onsdag 26 augusti 2015

Man är som man är, tydligen

Inne på bloggen Trend och Träning hittade jag en länk till ett personlighetstest. Ett test där man klassar in människor i 16 olika personlighetstyper. Jag har gjort en större mer omfattande variant av detta testet några gånger innan, så jag tänkte att det kunde ju vara skoj att kolla igen.

Eller nej.
Alltså, det stämmer. Det gör det. Men jag vet inte, jag. Den personlighetstypen jag uppenbarligen faller in under (baserat på minst 4 tester utspritt under 15 år), är ganska ovanlig. Snäll, men lite svår. Både introvert och extrovert, men med mest dragning åt introvert. En sån där som är lite svår att förstå sig på. Tar man sig tid att lära känna en person med den här personlighetstypen, är det inga krusiduller nånstans.
Så ja, det stämmer ju. Jag har ett behov av andra människor och ett behov av ensamhet, men balansakten är lite vinglig.

Här är testet, som är fritt att testa för den som vill.

Update: Ja, och ni tänker helt rätt: va fasen gör hon en massa såna test nu? Hade inte hon en kurs i Photoshop att ta hand om?