lördag 17 december 2011

Smart drag

Köpte ett gäng med juklappar/födelsedagspresenter förra helgen och i veckan.
Nu har jag gömt undan alla utan att berätta vart för övriga familjen (i synnerhet för Silverräven).
Smart drag va? För nu har jag ingen aning om vart alla julkappar finns.
Så LindaLottaPusing, om du inte får nån födelsedagspresent i morgon, så är det inte för att jag inte gillar dig, utan för att jag har smittats av Silverrävens guldfiskminne...

Har även glömt bort om och i så fall vad jag köpt till några av syskonbarnen, så jag har ingen aning om hur många paket jag letar efter.

Åhhh, snälla hjärnan, kom tillbaka, allt är förlåtet!

Update: I am speechless! Hittade dom två mest försvunna. De låg ca 40cm från datorn.

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Farligt att vara så där förutseende och välplanerad...

Sofia sa...

Hm, känner igen det där. Hittade en julklapp på ett säkert ställe i somras, ingen aning om hur länge den har legat där. Inte inköpt av mig och inte till mig, skulle bara förvara den på ett säkert ställe fram till jul. Undrar bara vilken jul? :)

Sofia sa...

Hm, känner igen det där. Hittade en julklapp på ett säkert ställe i somras, ingen aning om hur länge den har legat där. Inte inköpt av mig och inte till mig, skulle bara förvara den på ett säkert ställe fram till jul. Undrar bara vilken jul? :)

Nipe sa...

Kajsa: ja, helt värdelöst tydligen...
Sofia: Fniss :)