lördag 5 oktober 2019

Dagens antiklimax

Cyklade i Värnamo idag. Hur det kommer sig kan man ju verkligen undra, men svaret är att jag ville roa mig medan Skruttafis var på kub-tävling.
Nåväl.
Jag cyklade och det var typ en misär från långt innan första tramptaget. Skyltning är inte paradgrenen för de som ansvarar för spåren, hittade liksom inte ens starten...
Misären fortsatte sen i takt med höjdkurvorna längs spåret. Shit, vad trött jag blev.
Efter misären blev jag i tidsnöd och slängde mig in i duschen. Då finns inget varmvatten!
Inte riktigt vad jag var sugen på just då.
Efter att ha frusit halvt ihjäl slöngse jag mig in i bilen och kom 7 minuter sent till tävlingen. Äh, jag hinner se halva Skruttans sista gren...
I helvete heller, de låg före i schemat så jag hade missat alltihop.
Så kan det gå.

Inga kommentarer: