fredag 1 november 2019

Fredag!

Hejsan.
Veckorna går fort hörrni. Men här är jag.
För två veckor sen lämnade vi över nycklarna till huset vi renoverat sen i julas. Så jäkla gott.

Sen vi slutade renovera i somras har vi chillat och tränat, ja ungefär så.
Jag har börjat cykla igen, efter ryggbekymmer och lättja. I ca 6 veckor har det blivit med lite regelbundenhet och nu äntligen börjar jag känna lite progress. Trodde jag jinxade det med en gång i söndags när jag gick omkull och landade onödigt hårt med tuttarna och mitt dåliga knä först.
Det gick bra, dagen efter klev jag ur sängen nästan utan att känna nåt.

I övrigt, tja i helgen blir vår lille Pillerill tonåring! Galet, eller hur.

Vi har även börjat renovera lite på sommarstugan igen, bilder kommer när jag fått över till datorn, detta eviga bekymmer.

Inga kommentarer: