torsdag 14 november 2013

Status post-visdom

Ja, det var ju en upplevelse det...
Det där med att stoppa in mer prylar (och fingrar) i munnen än vad som är fysiskt möjligt..- idag slog en tandläkare i Blekinge det rekordet tror jag. Jisses.
Men det gick ju bra. En massa borrande och knäckande och spräckande senare är tanden numera bara en ihopsydd grop. Ja, lägg till värken, svullnaden också.
Sköterskan sa att runt 11 kommer bedövningen släppa och det gjorde den strax innan. Så halv 11 satt jag på jobbet och var kaxig. Tio över, var Nipe inte fullt så kaxig. Försökte mig på lite lättare arbetsuppgifter, men när jag inte ens klarade att sortera kontorets olika postfack i bokstavsordning, ja då åkte jag hem och la mig i soffan.

Här sitter jag nu. Det går ingen större nöd på mig, jag har värktabletter, hjälpsamma barn och snart ska jag hem till en vän och få kaffe.

Inga kommentarer: