fredag 30 september 2016

Jamen, hej på er!

Alltså. Jag har så många ord. Ord som vill ut. Men skrivkramp råder verkar det som.
På vägen hem från jobbet fnular jag på inlägg. När jag lagar mat fnular jag vidare. I tvättstugan fnulas det.
Vid datorn/mobil/paddan är de puts väck. Blankt.
Lägger mig i sängen och tadaa - där är dom igen!

Så kan det vara. Det går förhoppningsvis över.

Men för att sammanfatta läget just nu: jobb, vardag, alldeles för lite träning, funderingar på investering vid havet. Åh, en cliffhanger!

2 kommentarer:

Kari sa...

Så där kan jag också vara ibland - det räcker liksom med att tänka orden så har jag fått utlopp för min skrivlust och känner att ämnet är avklarat.

Nipe sa...

Kari: Exakt så ja... Fast ibland sitter jag och längtar till att få skriva av mig det jag har i huvudet, men sen när jag väl sitter där får jag sån prestationsångest - tänkt om det inte blir som det var formulerat i huvudet?