lördag 29 maj 2010

Plåster

Inget lindrar så bra som ett gott skratt och goda vänner! Tack för peppande och kloka kommentarer.
En hysteriskt rolig after work med tillhörande öl och ett underbart 9-årskalas senare, är humöret på en helt annan nivå. Fortfarande j-kligt stukad inombords, men lite av det som togs i ena änden fylldes på i den andra. Jag fokuserar på de runt omkring som lyfter mig.

Dessutom har jag fått lära mig vad Idahopotatis är och det var den roligaste lektionen jag haft på länge!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Det ligger något i "ett gott skratt förlänger livet"
Och är man lite "nere" ska man se till att omgärdas av goda vänner som lyfter en upp.
Det är som du säger, plåster på såren...
Varma kramar

Ylva sa...

After work kan vara en bra sak.

Sv. Robins pappa heter Torbjörn Sköneskog.