torsdag 23 oktober 2014

And she scores again!

I morse, *trumvirvel*, kom jag iväg till gymmet direkt efter frukost och snörning av skridskor i ishallen. Åkte till gymmet och rev av mitt träningsschema. Det där träningsschemat jag betalade dyra pengar för (inklusive en screening med förståss) och som jag liksom bara förhalat att ta tag i. Men nu så! Jag gjorde alla övningar, inklusive min absoluta hat-övning, som är sidoförflyttning på boll (hittar inget att länka till här tyvärr).
Fick inte till tekniken på sidolut på boll (inte här heller), så då frågade jag en av naprapaterna om hjälp. Vet inte om jag får till det nästa gång, men nu vet jag i alla fall lite vad jag gör för fel.

Så himla nöjd med mig själv! Jag kommer alldeles säkerligen få fan för det här i morgon, i form av en massiv träningsvärk, men Hej, det är ju liksom meningen.

Nu ska jag försöka rida på den här vågen och få lite rensat i kökslådorna också. Hujedamig!