tisdag 21 oktober 2014

Jag tragglar vidare

Nej, det var inte min teknikdag idag heller. Efter gårdagens manuella rensning av mailbox, skulle jag idag fixa över mina kontakter från en mobil till en annan. Jag har googlat, jag har exporterat kontakter till minneskort, jag har synkat googlekontot med mobiler och hej och hå.
Men... inte fasen funkar det i alla fall. I den nya mobilen lyckas jag bara in en kontaktlista som motsvarar den jag hade för ca 2 år sen. Jag blir så trött.
Så till slut satte jag mig i soffan och jämförde kontaktlistorna och gjorde alla ändringar manuellt.
Åååå, vad roligt.
Nä.

Nu är det i alla fall gjort och i den nya mobilen är det nu ordning och reda, i alla fall i kontakterna.

Det var fantastiskt vackert ute i morse, när jag lämnade på skolan. Tog tillfället i akt och tog några foton.


Ikväll har vi varit på agilitypass på gymmet. Riktigt rolig hinderbana idag. Svinga sig över från box till tjockmatta, klättra över boxar och under häckar. Slå med boxningshandskar och lite balansövningar på låg barr.
Jag var så mycket piggare idag också, jämfört med förra veckans pass. Konstigt det där. Förra veckan var jag grymt pepp och var sen fruktansvärt seg och rent ut sagt skitdålig på passet. Idag var jag istället grymt opepp innan, men levererade mycket bra på passet. Hmm.

Inga kommentarer: