måndag 4 maj 2009

Allt är ju förhandlingsbart...

Make + BMW Cab = sant

6 kommentarer:

Esset sa...

Vi har liknande ekvation hos oss. Sambo+Saab Cab = sant ;) Inte behöver jag statuera min 40-års kris med ett attribut;)

Katinka sa...

What! Då borde ju Katinka=hela Odd Mollys vårkollektion vara sant ju! Vilken härlig idé!

Malin sa...

Grattis till maken!
Och vad har du för motköptavtal då?? =)
Bara nyfiken.
Jag är själv, tyvärr, värdelös på sådant. Jättedyr kamera=> ny tygsaxs.... Behöver tips på en bra förhanligingsutbildning

Evelina sa...

Åh jag undrar som alla andra vad får du i ytbyte mot denna bil?

Sv: Jag är ingen krypa under täcket människa, det hade varit super skönt men jag har inte den sortens personlighet. Dessutom är det svårt att ligga stilla och ta det lungt med tankar som snurrar på i 360 km/h.

segsliten sa...

Här låter det så här: Sambo + världens minsta Fiat lånad av sambons mamma. Själv åker jag runt i vår rymliga Ford, men det är ju jag som sköter markservicen så det skulle bara fattas annat!
Kram ☺

Nipe sa...

Esset: maken hälsar att han inte har fyrtioårskris! (bara 35-års, reds. anm.)
Katinka: Du borde snart söka för det där, hahaha!
Malin och Evelina: Tja, han tror att det bra kostade en kamera och en minipc, men jag vet....
Segsliten: låter som en rättvis fördelning!